KualaLumpur10
Selamat Datang Ke Kualalumpur10 forum** Kepada pelawat, sila mendaftar untuk menikmati segala kemudahan Kualalumpur10 forum.** DiHarap semua sahabat yg baru berdaftar, sila memperkenalkan diri anda di ruangan forum .:KENALKAN DIRI ANDA:. Kualalumpur10 forum.** Pelawat yang mengalami masalah register atau login sila emailkan kepada scrollock0428@gmail.com(forum help support).** Selepas mendaftar, anda akan secara Automatik telah menjadi ahli Kualalumpur10 forum dan seterusnya anda boleh login untuk memasuki Kualalumpur10 forum tanpa menunggu sebarang e-mail pengaktifan akaun.Selamat Melayari Kualalumpur10 forum BUKAN SEKADAR FORUM



 
HomePortalCalendarGalleryFAQSearchMemberlistUsergroupsRegisterLog in
KL10 News online
.:Sila click pada gambar dibawah untuk berita online:.
  • Description
  • Description
  • Description
  • Description
  • Description
KL10 forum games
Description
Link sahabat forum
PROMOTE KAMI
.:Sila copy dan pastekan code dibawah ke laman web anda untuk promosi Forum KL 10:.

Description


Share | 
 

 18SX lawak jenaka...

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
raffey-sama
Leutenant
Leutenant


Posts : 35
Join date : 06/05/2009
Age : 31
Location : tmn desa manjung point,manjung...huhu

PostSubject: 18SX lawak jenaka...   Mon May 11, 2009 4:19 am

Bercumbu...

Milah, yang telah lama tinggal di kota pulang ke kampung dan bertemu pujaan hatinya, Mamat yang bekerja sebagai petani.

Suatu senja, ketika sedang berjalan-jalan dan menikmati pemandangan desa, mereka melihat 2 ekor kerbau saling menggesek-gesekkan hidung dan.....

Kerana lama memendam rindu, Mamat berkata dengan nada memancing, " Rasanya saya juga teringin melakukannya," sambil memandang Minah dengan mesra.

"Silakan," balas Milah " kan kerbau-kerbau tu milikmu."


-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ulang Tahun Perkahwinan


Sepasang suami isteri sedang menikmati makan malam yang indah ketika merayakan ulang tahun perkawinan mereka yang ke-50. Ulang Tahun Perkawinan Emas dengan 8 anak, 28 cucu dan 2 cicit.

Ketika menikmati pencuci mulut, si suami tiba-tiba teringat sesuatu dan kemudian menoleh ke arah isterinya dan bertanya, "Ada satu hal yang ingin ku tanyakan pada mu sejak sekian lama. Tapi aku merasa tidak selesa, jadi pertanyaan ini belum pernah ku lontarkan. Tapi malam ini, malam istimewa jadi... ada baiknya aku tanyakan sekarang..."

"Apa sayang? Tanya saja. Kenapa mesti tidak selesa?", kata isterinya.

"Begini... anak kita yang nombor 4 tidak mirip kepada adik beradiknya yang lain. Apakah ayahnya berbeza?"

Isterinya terkejut mendengar pertanyaan tersebut.
Ia menundukkan kepala dan tidak sanggup menatap wajah suaminya. "Ya.....," katanya mengaku, "Ayahnya berbeza."
Hening....... Mata si suami di genangi air mata... "Ooh...," katanya sambil menahan sebak di dada, "Kalau begitu, boleh tak aku tahu siapa ayahnya?"

Hening lagi...dengan keberanian yang tersisa, si isteri menjawab, "Kamu...."

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Makcik dan pil perancang


Seorang makcik yang sudah berusia memasuki bilik doktor. Ketika doktor bertanya maksud kedatangannya, makcik itu menjawab, "Doktor, saya ingin membeli beberapa pil perancang keluarga!"

Sambil menahan tawa, doktor itu bertanya, "Makcik kan sudah lanjut usia, untuk apa makcik membeli pil perancang lagi?"

"Oh, pil-pil itu dapat membuat makcik tidur dengan nyenyak di malam hari."

"Macam mana boleh jadi begitu?"

"Betul, doktor. Setiap pagi saya mencampurkan pil itu ke dalam jus oren anak perempuan saya yang sudah dewasa. Dan di malam hari, saya dapat tidur dengan nyenyak."

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Tak tahan


Usop Belacak baru sahaja berkahwin dengan Joyah Kerengge. Setelah selesai upacara membuka hadiah dan bersanding malam itu, Usop segera menuju ke bilik pengantinnya dengan tergesa-gesa diikuti Joyah yang terpinga-pinga dan panik melihat suami barunya itu.

"Kenapa bang?" tanya Joyah Kerengge

"Abang dah tak tahan niii!!!.." jawab Usop sambil melondehkan seluar dan samping pengantinnya.

"Alah abang nii..apa nak dirisaukan. Kan saya dah jadi milik abang untuk selama-lamanya. Kenapa tergopoh-gopoh nii?" balas Joyah dengan manja.

"Abang tak kira, abang dah tak tahan niiiihhh" kata Usop yang semakin gopoh nampaknya.

"Issyyy...abang ni buat Yah malu je la!!" kata Joyah lagi sambil tersenyum dan terus naik ke atas katil sambil menekup mukanya dengan bantal kerana malu.

Sedang Joyah Kerengge menunggu-nunggu apakah tindakan Usop Belacak yang seterusnya, tiba-tiba Joyah terdengar.......

"Kkrrrroooooosssshhhh......."

"Aikk? Macam pernah dengar je bunyi tu?" kata Joyah dalam hati.

"Abang buat apa tuu....?"

"Huhh! Lega rasanya dapat melepas! Abang memang tak tahan betul sakit perut ni dari tadi!"

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Senyum


1. "Kenapa lelaki perlu beristeri tiga... ."
Jawapannya kerana :
kerana kalau kawin satu isONE
kalau kawin dua isTWO
kalau kawin tiga barulah isTERI... ..

2. SENYUM pada orang tua tanda sayang.
SENYUM pada kanak-kanak tanda kasih.
SENYUM pada kekasih tanda cinta.
SENYUM depan telefon tanda gila,
masih SENYUM lagi... memang sah GILA!

3. " Manusia jatuh CinTa??Tak heran... "
Kuda makan RuMpuT?? Tak aneh...
MONYET pandai picit TETIKUS?? HEBAT!!!! ( MOUSE )
MASIH PICIT??
LUAR BIASA!!!!

4. "Cinta..ibarat kentut... "
makin dipendam makin gelisah...
bila di lepaskan ... ... .
ahhhhhhh lega rasanya... ... .

5.Aku terpaku dek renungan matamu,
hatiku tertanya-tanya, BENARKAH ini?
nafas ku tertahan, kau tunduk SEGAN..
lalu ku bertanya, "kau..kentutkan?"

6. "... bila hidupmu dlm kegelapan, "
maka berdoalah; dan
apabila selesai berdoa, jika
kegelapan masih mengelilingimu
maka bayarlah..api...

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Kisah Seorang Doktor Muda


Seorang lelaki yang kebetulan seorang doktor muda, merasa tidak selesa dengan apa yang telah berlaku.

Ia pulang ke rumah dengan wajah muram. Setibanya di rumah, ia merebahkan diri di katil dan fikirannya mula melayang.

Lalu ia mendengar suara dalam kepalanya berkata,

"Sudahlah, tidak usah difikirkan. Skandal doktor membuat hubungan intim dengan pesakit terjadi di mana-mana. Jadi kamu tidak perlu merasa bimbang."

Doktor tersebut cuba untuk setuju, tapi apa yang telah terjadi pagi itu terbayang kembali dan perasaan tidak selesa muncul lagi.

Ia membalikkan badan dan mendengar lagi suara dalam kepalanya,

"Tak perlu bimbang,orang sudah mula biasa dengan skandal hubungan seksual antara doktor dan pesakitnya."

Lelaki itu mulai tenang dan perasaannya beransur-ansur pulih...

Tiba-tiba suara lain dalam kepalanya berkata,

"Tapi masalahnya kamu kan doktor haiwan..."
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/ruffeykun
Kancan Tirana
Comander
Comander


Posts : 356
Join date : 30/04/2009
Age : 31
Location : kL / Kedah

PostSubject: Re: 18SX lawak jenaka...   Mon May 11, 2009 4:36 am

best..best..
Back to top Go down
View user profile
raffey-sama
Leutenant
Leutenant


Posts : 35
Join date : 06/05/2009
Age : 31
Location : tmn desa manjung point,manjung...huhu

PostSubject: Re: 18SX lawak jenaka...   Mon May 11, 2009 5:28 am

Budak Dalam Ni....


Orang terlalu ramai dalam bas mini. Naiklah seorang wanita muda yang sedang mengandung. Lalu dengan sopan dia berkata kepada seorang lelaki yang sedang duduk di sebuah kerusi. "Encik, bolehkan bagi saya d uduk? Saya berdiri tak apa, tetapi budak di dalam ni..". Lelaki tu pun memberikan tempat duduknya kepada wanita tersebut. Kemudian lelaki itu pun mengeluar rokok lalu menghisap rokok, lalu wanita itu berkata, "Encik, boleh ke encik berhenti merokok. Saya tak apa, tapi budak di dalam ni..". Lelaki itu pun dgn tersipu2 membuang putung rokok tersebut. Tetapi di dalam hati membara, geram betul pada wanita itu. Dah lah aku terpaksa beri tempat duduk aku, ni dia boleh tegur aku yang sedang merokok. Macam mana aku nak pekena dia pula? Tiba2 angin bertiup, dan terselaklah kain wanita itu, dan nampaklah pangkal pahanya yang putih melepak, maka dgn spotan lelaki itu be rkata "Cik puan, boleh tak cik puan tutup kain cik puan. Saya tak apa, tetapi budak di dalam (seluar) ni tak boleh ..
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/ruffeykun
raffey-sama
Leutenant
Leutenant


Posts : 35
Join date : 06/05/2009
Age : 31
Location : tmn desa manjung point,manjung...huhu

PostSubject: Re: 18SX lawak jenaka...   Mon May 11, 2009 5:36 am

Ini gambar siapa?


Seorang wanita telah mengajak teman lelakinya ke rumahnya supaya dapat berdua-duaan di malam minggu. Jadi teman lelakinya bersetuju. Tau-tau sajalah apa yang dia orang buat di malam minggu tu berdua-duaan di dalam bilik wanita tu..... kira malam minggu tu milik dia oranglah. Selepas selesai melakukan adengan yang dicensoredkan, si lelaki ni pun berehat sambil mengambil rokoknya tapi mancis takder.

Bertanyalah si lelaki ni kepada teman wanitanya; "Darling! ada mancis tak?". Ada kat dalam laci sebelah katil tu", jawab si wanita tu. Masa buka laci tu,terpandanglah si lelaki tu sebuah potret lelaki di dalam laci tu. Bertanyalah si lelaki tu pada teman wanitanya; "Gambar siapa ni yang? Gambar suami sayang ker? "Bukan" jawab si wanita tu. "Kalau bukan gambar suami sayang, gambar tunang sayang ker?", "Bukan jugak" jawab wanita tu lagi. "Kalau bukan jugak, habis gambar ni gambar siapa?" tanya silelaki tu untuk mendapat penjelasan lanjut "Yanggg! Gambar tu adalah gambar saya sebelum saya menjalani pembedahan jantina" jawab si wanita tu dengan penuh manja.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Bila Besar Nanti


Seorang guru tadika sedang memupuk rasa percaya diri kepada pelajarnya-pelajarnya. Guru tersebut meminta mereka untuk memperkenalkan diri sekaligus memberitahu tentang cita-cita mereka.

Abu berdiri dan berkata, "Nama saya Abu bin Dolah. Bila besar nanti saya ingin jadi juruterbang, jadi bolehlah saya pergi ke Australia, Eropah, Iraq dan sebagainya".

"Bagus Abu. Terima kasih. Siapa lagi?", tanya cikgu.

Seorang pelajar perempuan yang duduk di tepi berdiri dan berkata, "Nama saya Noni binti Samad. Kalau besar nanti, Noni nak jadi suri rumah tangga dan mempunyai anak-anak yang comel".
"Bagus. Jadi suri rumah tangga merupakan cita-cita yang mulia. Siapa lagi?".

Seman berdiri dan berkata, "Saya Seman bin Leman, bila besar nanti saya bercita-cita untuk membantu Noni mencapai cita-citanya...".

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Baik, Buruk, Parah


Dalam hidup selalu ada perkara yang dinilai baik, buruk dan parah.
Berikut beberapa contohnya.

Baik: Isteri Anda mengandung.
Buruk: Anak Anda kembar lima.
Parah: Padahal Anda sudah menjalani vasektomi tiga tahun lalu.

Baik: Anak lelaki Anda mulai dewasa.
Buruk: Dia menjalin hubungan dengan perempuan sebelah rumah.
Parah: Anda juga.

Baik: Anak lelaki Anda mulai lebih banyak menghabiskan waktunya belajar di dalam biliknya.
Buruk: Anda menemukan beberapa kaset video porno di biliknya.
Parah: Anda ada di dalam salah satu episod.

Baik: Anak perempuan Anda mendapat pekerjaan.
Buruk: Sebagai pelacur.
Parah: Pelanggan utamanya pembantu Anda, tapi pendapatan anak perempuan Anda lebih tinggi dari Anda.


---------------------------------------------------------------------------------------------------------
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/ruffeykun
Kancan Tirana
Comander
Comander


Posts : 356
Join date : 30/04/2009
Age : 31
Location : kL / Kedah

PostSubject: Re: 18SX lawak jenaka...   Mon May 11, 2009 7:23 am

Back to top Go down
View user profile
yt_0205
Midshipment
Midshipment


Posts : 1
Join date : 16/05/2009
Age : 34
Location : jay bee

PostSubject: Re: 18SX lawak jenaka...   Sun May 17, 2009 6:29 pm

malu
Back to top Go down
View user profile
Admin
Admin


Posts : 113
Join date : 29/04/2009

PostSubject: Re: 18SX lawak jenaka...   Sun May 17, 2009 7:29 pm

hampes siak lawak gilosss wakaka
Back to top Go down
View user profile http://kualalumpur10.forumotion.com
_.-pelangy-._.-ryndu-._
super-moderator
super-moderator


Posts : 126
Join date : 30/04/2009
Age : 28
Location : johor...selangor

PostSubject: Re: 18SX lawak jenaka...   Mon May 18, 2009 7:10 pm

adoyaiiiii.... lawak x menahan..

_________________
_.-**mencari_damai_di_hati**-._
Back to top Go down
View user profile
miz_nia
super-moderator
super-moderator


Posts : 278
Join date : 01/05/2009
Age : 29

PostSubject: Re: 18SX lawak jenaka...   Sun May 24, 2009 9:57 pm

bengong dah gelak sorang2 bace post yg nih
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/miz_nia
Admin
Admin


Posts : 113
Join date : 29/04/2009

PostSubject: Re: 18SX lawak jenaka...   Sun May 24, 2009 10:43 pm

jadah lawakk lmao waiting anak mami mana lama hilang
Back to top Go down
View user profile http://kualalumpur10.forumotion.com
Kancan Tirana
Comander
Comander


Posts : 356
Join date : 30/04/2009
Age : 31
Location : kL / Kedah

PostSubject: Re: 18SX lawak jenaka...   Mon May 25, 2009 4:00 pm

malu syg aku ada ngan aku la lock malu x ilang mana pun ade jerk
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




PostSubject: Re: 18SX lawak jenaka...   Today at 6:33 pm

Back to top Go down
 
18SX lawak jenaka...
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
KualaLumpur10 :: .::COFFEE HOUSE::. :: .::CERITA LUCU::.-
Jump to:  
KL10 partner

DescriptionDescription

Advertise here
Description

DescriptionDescription

Description